Uwaga: aby móc skorzystać z formularza rejestracji na wydarzenie, należy się zalogować.

Wybrana grupa

Warsztaty dla nauczycieli matematyki i informatyki - "Warto spróbować inaczej" (rejestracja zakończona)

Termin: 2016-06-17 | Rejestracja: 2016-05-25 — 2016-06-10

Zajęcia zatytułowane "Warto spróbować inaczej", poprowadzi dr Wiktor Bartol, emerytowany wykładowca Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechniki Uniwersytetu Warszawskiego, doświadczony nauczyciel matematyki, redaktor miesięcznika Delta, a także tłumacz literatury popularnonaukowej z matematyki. Pozycje w jego dorobku to między innymi „Księga Liczb”, „50 teorii matematyki, które powinieneś znać”, "Szczęśliwy X" – jedna z najlepszych pozycji z zakresu dydaktyki matematyki oraz "Alan Turing – Enigma".

W nauczaniu matematyki nie da się ominąć pewnych schematów, takich jak  "deltowa" metoda rozwiązywania równań kwadratowych. Prawdziwym celem  takiego nauczania jest jednak - a może dopiero powinno być -  wyrobienie u ucznia umiejętności analitycznych, czyli umiejętności  myślenia. Jak rozwijać i wspierać takie umiejętności? O kilku opartych  na doświadczeniu metodach będzie mowa na warsztatach.

Szczegóły wydarzenia

Warsztaty dla nauczycieli matematyki i informatyki - "Warto spróbować inaczej"

  • Data wydarzenia: 2016-06-17
  • Godziny trwania wydarzenia: 16:00–18:30
  • Rejestracja: 2016-05-25 — 2016-06-10
  • Limit miejsc: 60

Opis wydarzenia

Zajęcia zatytułowane "Warto spróbować inaczej", poprowadzi dr Wiktor Bartol, emerytowany wykładowca Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechniki Uniwersytetu Warszawskiego, doświadczony nauczyciel matematyki, redaktor miesięcznika Delta, a także tłumacz literatury popularnonaukowej z matematyki. Pozycje w jego dorobku to między innymi „Księga Liczb”, „50 teorii matematyki, które powinieneś znać”, "Szczęśliwy X" – jedna z najlepszych pozycji z zakresu dydaktyki matematyki oraz "Alan Turing – Enigma".

W nauczaniu matematyki nie da się ominąć pewnych schematów, takich jak  "deltowa" metoda rozwiązywania równań kwadratowych. Prawdziwym celem  takiego nauczania jest jednak - a może dopiero powinno być -  wyrobienie u ucznia umiejętności analitycznych, czyli umiejętności  myślenia. Jak rozwijać i wspierać takie umiejętności? O kilku opartych  na doświadczeniu metodach będzie mowa na warsztatach.

Warsztaty odbędą się w Auli B na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM

Drukuj tę stronę Wróć